Nume firmŃ: BADOTHERM AMC S.A.
AdresŃ: 730233 Vaslui Jud. Vaslui, Str. Metalurgiei Nr. 2
Web: http://www.euinfobank.com/miniweb/badotherm_amc_sa
E-mail: office@badotherm.ro
Telefon: +40 235/340122, +40 235/340088
Fax: +40 235/361508

-
 


„BADOTHERM - AMC S.A. Vaslui este o societate comerciala care actualmente face parte din grupul de firme Badotherm, al carui sediu central se afla in orasul Dordrecht, Olanda si provine din privatizarea fostei „|ntreprinderi pentru Aparate de Masura si Control Vaslui“, unitate ce a fost pusa in functiune la 1 octombrie 1978. Daca pâna in 1989, activitatea de export era aproape nesemnificativa in cifra de afaceri, dupa 1989 aceasta activitate s-a dezvoltat permanent si, in prezent, 70 - 75% din cifra de afaceri provine din activitatea de export. Un atu al societatii consta in faptul ca, de la infiintare si pâna in prezent, si-a pastrat profilul de fabricatie, profil pe care l-a imbunatatit si perfectionat continuu. Profilul de fabricatie al societatii este axat pe producerea de AMC-uri neelectrice, adica: manometre, termomanometre si termostate auto.
An de an, prin investitii din resurse proprii, BADOTHERM - AMC S.A. si-a perfectionat fluxurile tehnologice, precum si calitatea aparatelor pe care le produce. In domeniul masinilor unelte s-au achizitionat masini cu comanda numerica, s-a modernizat activitatea de vopsire prin achizitionarea instalatiilor de vopsit cu pulberi in câmp electrostatic, iar din punct de vedere logistic, s-a introdus un soft de ultima generatie de tip ERP, care permite lansarea si urmarirea productiei in conditii optime.
Studiul de piata a indicat o crestere a cererii pentru aparatele cu separator de mediu, fapt ce a necesitat extinderea activitatii societatii noastre in acest domeniu. Investitia in noua linie de separatoare de mediu a asigurat acoperirea segmentului de piata interna aflat in crestere, obtinându-se produse de un inalt nivel calitativ prin utilizarea in procesul de fabricatie a tehnologiei de vârf. Calitatea fiecarui produs depinde de performantele procesului de productie, motiv pentru care un accent deosebit este pus pe modernizarea si actualizarea tehnologiei pentru productia curenta, cât si pe asigurarea bazei tehnice pentru dezvoltarea gamei de produse. Cresterea competitiei pe piata locala a impus dezvoltarea unui sistem de distributie care vizeaza acoperirea intregului teritoriu si cresterea volumului de vânzari. |n prezent, Badotherm-AMC are 8 distribuitori care acopera 80% din suprafata tarii si 60% din cifra de afaceri pe piata interna.
Existenta unui sistem de management al calitatii implementat si mentinut, intrând in 2007 in cel de-al 8-lea an de certificare de catre organismul de certificare TUV CERT, are ca obiective permanente imbunatatirea activitatii din societate, cresterea continua a randamentului personalului prin implicarea sa activa. Cresterea atât a performantelor individuale cât si ale firmei si mentinerea la standarde inalte a capitalului uman, pot dovedi clientilor interni si externi ca societatea ofera permanent produse de calitate conforme cu documentatia. Orientarea catre client reprezinta unul dintre obiectivele stabilite de catre managementul de vârf, urmarindu-se prin aceasta satisfacerea clientilor prin intelegerea nevoilor actuale si viitoare ale acestora si asigurarea de produse si solutii de inalta calitate, facilitând astfel optimizarea randamentului si eficientei proceselor lor. Având in vedere faptul ca in cadrul organizatiei sunt prezente toate etapele procesului de productie de la proiectare, fabricare pâna la desfacere, toate acestea sunt facilitate si sprijinite de cele mai noi informatii tehnologice. |n acest sens se acorda o atentie deosebita actualizarii, automatizarii si retehnologizarii proceselor de productie. Implementarea cu succes in anul 2005 a sistemului informational de tip ERP (planificarea resurselor intreprinderii) pentru planificarea, programarea si urmarirea productiei, va conduce la un proces de lucru mai bine controlat si o mai buna calitate a produselor

Produsele societatii se diferentiaza de produsele similare de pe piata prin calitate si pret. Experienta anilor precedenti a aratat ca succesul de pe piata este stabilit, in primul rand, de calitatea produselor si serviciilor oferite. In acest sens, societatea a implementat sistemul de asigurare a calitatii ISO 9001 care sa asigure satisfacerea cerintelor clientilor privind calitatea, nu numai din punct de vedere tehnic, dar si in ceea ce priveste respectarea termenului de livrare, livrarea efectiva, service-ul asigurat in perioada de garantie. Calitatea devine astfel, unul din factorii competitivi ai firmei pe piata interna si externa.

 
Fotografii/imagini:

1.  2.  3.  4.  5.